Wednesday, February 07, 2007

Red EYES chili pepper


An authoritative opinion tells that in the X-Men group I would probably be Cyclops...


Secondo un'opinione autorevole, sembra che in possibile X-Men gruppo io sarei Ciclope...





WOAH! ;-D

You Are Cyclops



Dedicated and responsible, you will always remain loyal to your cause.
You are a commanding leader - after all, you can kill someone just by looking at them.


Power: force beams from your eyes


Determinato e responsabile, rimarrai sempre leale alla tua causa. Sei un leader, ma dopo tutto, puoi sempre uccidere qualcuno semplicemente guardandolo...


Potere: raggi di energia dagli occhi




12 comments:

DaNi said...

Che strano, pensavo di essere vicino alla Cosa, e invece anch'io sono Cyclops... non è giusto!

PAPARAZZA said...

waw...alla grande oggi..mitico Fabry...

DaNi said...

AHahahahahahhhhhh...
Se anche tuuuu... ebbro di felicità e convinto appassionato di fumetti, fai un quiz sugli X-Men e dici "caspio, ma io volevo essere la Cosa" ignorando che essa è nei Fantastici 4, BENVENUTOOOOO!!!!
Grazie Fabri... mi dico "grande" a me stesso... idiota che non sono altro.

Bones said...

Which X-Man am I? Haha! Let's see, I guess I'd be Wolverine because I'm an honorary Canadian, hairy, and often claim to be the best there is at what I do, LOL.

Nice sketch too, but what's up with Emma's boobs?! You know they're supposed to be RIDICULOUSLY large Fab. Just look at how Humberto Ramos draws them!

PAPARAZZA said...

Buona giornata fabry...
ti ho risposto sul mio blog...

Morphological Confetti said...

What's up! It looks like I'm Cyclops too. :) I took the test. That was fun. Thanks!

Mab the Evil said...

Incredibile sono Bobby, l'uomoghiaccio...
Da non crederci... :P

Gisella said...

Dicono che sarei... Mistica! Ma veramente sono così blu e squamosa? :-/

PAPARAZZA said...

fabry....buon fine settimana...

LauraBraga said...

Grande illustrazione.
Davvero complimenti. E poi Ciclope e' il mio X-Man preferito, e tu sai usare benissimo i bianchi e neri.

Ti ho anche linkato (finalmente).

Laura:)

imp.bianco said...

Ciao,

anch'io sono Ciclope....buona serata!! ^^

X-Bye

urban butterfly said...

You are cyclops!! It seems like he has good qualities.

I took the test.

I am STORM!!! This is what they said about me/Storm:

Exotic and powerful, Storm descended from a line of African priestesses.
Emotions can effect your powers, but you are generally serene.

Powers: controlling weather, creating winds that lift you into flight, generating lightning