Friday, June 08, 2007

Look at the Bat-chick!


I finally finished the Batgirl page for my friend Bones. This means three things:
  1. One lucky american guy will receive the original A4 drawing. (I mean YOU Bones. Send me an email with your address ;-)
  2. Now I can work on the Catwoman sketch my girlfriend asked weeks ago and on a Green Lantern page for Mab
  3. You'll see some Batgirl stuff on this blog...

We start with the complete pencilled page. Next time the inked one and I still have got a sketch I did before starting this page.

Ho finito la pin-up di Batgirl per il mio amico Bones. Questo significa tre cose:

  1. Un fortunato blogger americano si vedrà recapitata a casa la pagina di cui sopra (il suddetto Bones, appunto)
  2. La mia girlfriend sarà contenta perchè così potrò finalmente farle la Catwoman che aspetta da settimane. Così anche Mab, che mi ha chiesto Lanterna Verde (Mab Lantern... ;-)
  3. Vedrete un po' di roba su Batgirl in questo blog...

Cominciamo con la pagina a matite completa. La prossima volta ci saranno le chine. In più ho ancora uno sketch di studio che ho fatto prima di approcciarmi al personaggio.

See You Busty Bat-Chick! ;-)


9 comments:

Bones said...

Oh my God man! I'm in awe. Absolutely beautiful.

Fabrizio said...

You have to see the inked one, pal!

DaNi said...

E l'esame di Componenti a settembreeeeee!!! Ma porc@#*%&$£@#!
E ci hanno anche detto "auguri". 4 volte. Non mi sono mai stretto tanto forte in vita mia. Altro che abbraccio... :D
La Bat Girl è un gran "touch of", complimenti ;)

Allan Josh Mills said...

Hey, nice work man. My fiancée is living in Italy until July and then she's moving to USA with me forever. I just thought it was cool that I found an Italian comic artist. Keep up the great work. I'll be adding your site to my links on my blog.

Baol said...

Come al solito il disegno mi lascia a bocca aperta :)
Ti ho linkato, spero non ti dispiaccia :)

imp.bianco said...

Ciao Fab!

che bella Batgirl! bravo! buona giornata e buon weekend!

X-Bye

Stefano Gallagher said...

Non può che venirmi in mente Michelle Pfeiffer in Batman Returns!
:D

Mab the Evil said...

Wow, e dico WOW sono senza parole :)

roberta82 said...

BatGirl...che spettacolo questo disegno! Sembra quasi vera!!!
^____*
Un applauso!!!