Friday, May 30, 2008

Sketch revenge

I used to post my drawing, before I filled my blog of bullshit ('cause I'm seriosly an ironic guy... ;)
Unfortunately, almost all the stuff I posted recently was in italian. This ia a really bad trick to all the nice people that read these pages from everywhere else.
I come back to the origin.

Here's a quick sketch I did for my friend Riccardo who's moving to a new house.
In fact the Bat says: "no matter the house: I WILL FIND YOU!"
Be aware, Riccardo, be aware...

To all the dung beetles tuned: don't worry. Bullshit is a drug and I'll soon replenish this pages.
'Cause I'm seriously an ironic guy... ;)



Una volta sul blog pubblicavo i miei disegni.
Ma poi ho deciso di essere un tipo seriamente ironico e ho iniziato a scrivere un discreto numero di cagate.
Per altro in italiano, tagliando fuori molti dei bravi picciotti che leggono queste pagine all'estero.
Diciamo che farò un piccolo ritorno alle origini...

Ecco uno sketch che ho fatto per il mio buon amico Riccardo. Dovete sapere che il suddetto si è comprato casa. Così, per rallegrargli le pareti - e le rate del mutuo - ho disegnato a dovere.
Statti accuorto, "Griso", che il crimine non paga.
Al limite offre Rat-man...

A tutti i restanti coprofagi all'ascolto voglio mandare un chiaro messaggio rassicurante. Le cagate son come la droga: non se ne riesce a star lontani per molto. Le vedrete tornare.
Perchè sono un tipo seriamente ironico, io...

7 comments:

S. said...

that is a fantastic Batman! :)

Baol said...

Lo dici a me che sono il re della cagata?! :D

imp.bianco said...

Bel disegno Fab, bravo! :P

X-Bye

Fabrizio said...

@ S:
I left a link on your blog for you. ;)
Check it!

@ Baol:
...e il Trono com'è? XD


@ Impo:
Y'know I'm da right man, bro'! ;)

Fed said...

Bello davvero ^__^ ma resistere alla tentazione di sparar cagate l'è dura, ti capisco ^__^

Fabrizio said...

...Avrei già pronti un paio di post, fai tu!
Li trattengo, per il mio karma.
Voglio dire: negativo, positivo, ma un karma di merda anche no!

:D

Fab

Bones said...

Nice! Thanks for remembering us Fab. That is a fine looking Batman sketch, but I still say that the Batgirl is your best ever!

Keep posting the drawings, I love them.